Žaidimai – tai be galo daug pamokanti veikla. Juos pasitelkiame ugdydami vaikų pagarbą, taisyklių laikymąsi, įgūdį palaukti, išklausyti, laiku pasakyti, atlikti tam tikrą veiksmą. Ir tai tik maža saujelė to, ko gali pamokyti įvairūs žaidimai. Dalinamės keliomis trumpų žaidimų idėjomis.
„MIAU”
Dalyviai sustoja ratu ir pradeda skaičiuoti nuo 1 iki kiek norisi ar leidžia laikas, tik vietoje skaičių, kuriuose minimas skaitmuo 3, sako žodį „miau”. Kas suklysta – iškrenta.
„ŽIRNIS-PUPA-BUM”
Dalyviai sustoja ratu. Vienas dalyvis pradeda ramiai stovėdamas ir sako „žirnis”, sekantis sako „pupa”, trečiasis eilėje sako „BUM” ir tuo pat metu pašoka bei suploja rankomis. Taip tęsiama toliau, kol lieka vienas nei karto nesuklydęs dalyvis. Jis tampa žaidimo karaliumi.
„NYKŠTUKAI-MILŽINAI”
Dalyviai sustoja ratu. Vedantysis jiems įvairia tvarka sako „nykštukai” (dalyviai turi atsitūpti) ir „milžinai” (dalyviai turi atsistoti). Kas susimaišo – atsisėda palaukti kitų, kol žaidimas baigsis. Įdomu tai, kad vedantysis taip pat atsitupia ir atsistoja, tačiau bet kokia tvarka, nepaisant raktinių žodžių. Tai reiškia, kad vedantysis gali tūptis, bet sakyti „milžinai”. Taip dalyviams tampa sunkiau, nes norisi sekti vedančiojo judesius, tačiau taip pat tampa linksmiau bei aktyviau.
„SPALVA-DAIKTAS”
Vienas dalyvis apsidairo ir išsirenka daiktą, esantį toje patalpoje. Kitiems jis pasako tik daikto spalvą. Kiti dalyviai turi atspėti, kokį daiktą išsirinko pagrindinis dalyvis. Kas atspėja – renkasi savo daiktą ir pasako jo spalvą.